MEET WITH CONFIDENCE - ZORGANIZUJTE SVOU FIREMNÍ AKCI BEZ OBAV
Současná situace vyžaduje flexibilitu, a proto jsme pro Vás připravili novou nabídku Meet with Confidence. Tato nabídka Vám umožní zarezervovat Vaši firemní akci bez storno poplatků.
Při rezervaci 10 až 50 pokojů pro Vaši příští firemní akci (bez i včetně konferenční místnosti) nabízíme:
- nulové storno poplatky,
- flexibilní ceny,
- jednoduchou smlouvu,
- IHG® Business Rewards body pro organizátory akce (3 body za 1USD),
- bezpečné zajištění firemní akce:
- dezinfekční stanice ve veřejných prostorech,
- důkladná dezinfekce prostor před a po každé akci,
- zvýšená frekvence dezinfekce exponovaných míst a hotelových pokojů,
- kontrola zdravotního stavu zaměstnanců a externích spolupracovníků.
Rezervujte do 30.června 2021 a realizujte svou akci do 31. prosince 2021.
Pro zaslání nabídky nás kontaktujte na T: (+420) 296 895 009, E: sales@holidayinn.cz nebo pro více informací navštivte stránky
ihg.com/meetwithconfidence.
S úsměvem pro Vás zajistíme kompletní organizaci Vaší akce.
Máme bohaté zkušenosti s pořádáním tiskových konferencí, školení, firemních prezentací, doktorských zkoušek, firemních večírků, banketů i svateb.
Pokud plánujete větší akci, tedy pro více než 200 osob, nabídneme Vám vhodné prostory v Kongresovém centru Praha, které je naším vlastníkem.
Nabídka konferenčních místností
V našem hotelu máte k dispozici celkem 5 zasedacích místností. Největší kapacita osob v jedné místnosti činí 120 osob při rozestavení na divadlo. Pokud využijete kombinovaný prostor např. divadlo a koktejl, můžeme místnosti zcela propojit a vznikne prostor pro 200 osob s celkovou plochou 300 m², včetně foyer.
Konferenční místnost A
Místnost s denním světlem a krásným výhledem na Petřín, se nachází v prvním patře a nabízí široké možnosti rozestavení přesně podle vašich potřeb. Kapacita
42 osob při uspořádání na divadlo, plocha místnosti
70 m².
Konferenční místnost B
Místnost s denním světlem a výhledem do naší zahrady, se nachází v prvním patře a nabízí široké možnosti rozestavení přesně podle vašich potřeb. Kapacita
42 osob při uspořádání na divadlo, plocha místnosti
70 m².
Konferenční místnosti A+B
Místnost s denním světlem a klidným výhledem do zahrady i na Petřín. Místností
A a
B lze jednoduše propojit složením dělící stěny a zvýšit tak celkovou kapacitu. Kapacita
120 osob při uspořádání na divadlo, plocha místnosti
140 m².
Konferenční místnost C
Místnost s umělým osvětlením se nachází v prvním patře a nabízí kapacitu až pro
10 osob při uspořádání do bloku. Rozloha místnosti je
50 m²
Konferenční místnost D
Místnost s umělým osvětlením najdete v prvním patře. Kapacita
70 osob při uspořádání na divadlo, plocha místnosti
90 m².
Orangerie
Zimní zahrada je s oblibou využívaná také jako konferenční místnost. Kapacita
70 osob při uspořádání na divadlo. Pořádají se zde tiskové konference, prezentace produktů, firemní akce a večírky nebo třeba svatby. Výhodou je přímý vstup do krásné a rozlehlé hotelové zahrady.
Zahrada
Naši klidnou zahradu můžete rovněž využít k uspořádání firemních nebo soukromých akcí. Letní sezóna k tomu doslova vybízí, v naší klidné zahradě okusíte perfektní catering a nádherný výhled na Prahu.
Mapka konferenčních místností
Dále můžete využít
- foyer pro registrace účastníků, přestávky a občerstvení
- moderní technické vybavení
- rychlé Wi-Fi připojení
- konferenční set Holiday Inn (blok, tužka, mentolový bonbón)
- parkování v podzemních garážích
Gastronomie a catering
Oblíbenou součástí každého setkání je dobré pohoštění pro účastníky. V našem případě je pohoštění přímo vynikající, můžeme Vám nabídnout čerstvé výrobky a sladkosti z vlastní cukrárny, oběd či večeři si pak můžete vychutnat v našem Restaurant Esprit.
Dokumenty ke stažení
Nabídka konferenčních a banketových prostor
Banketová mapa
Fact sheet
Kontakt
Eva Raková
Sales Executive
: +420 296 895 005
: +420 777 782 272
: sales@holidayinn.cz